Svar till Sigge!

Hörru Sigge, nu får du snart skaffa en blogg tycker jag!
.
Jag skäller massor, det är fint att skälla. Man måste ju säga till när det kommer katter, hundar, människor och barn. Och om det låter misstänktsamt eller om matte är upptagen eller om det bara är väldigt tyst!
.
Jag kan fot men inte vad kommandot fot betyder. Vi tränar faktiskt rallylydnad matte och jag. Yngst och bästast på kursen faktiskt! Du borde testa det, jättekul är det! Men man måste kunna fot tydligen. Dumt!
Och du får gärna lära mig rulla runt, skateboard kan jag redan!
Sen är jag faktiskt med i Hundcoachens blogg IGEN, bra reklam för oss aussies!
http://www.djurmagazinet.se/index.php?option=com_k2&view=item&id=904:en-s%C3%A5n-d%C3%A4r-dag&Itemid=1031

Kommentarer
Postat av: Uno

Hör du Ziggy. Vad tycker du om snön som kommit?

Från en som hatar snö och snöskottning.

2010-11-09 @ 10:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0