nytt gottgottisgodis och kloklippning

Idag mår matte bättre, vi har kastat boll och kampat lite. Kul! Sen när hon kom tillbaka efter ICA hade hon något jättegott med sig, nämligen Baconost! Har ni smakat det någon gång?
OJ vad gott det smakar! Synd bara att jag inte får äta upp allt på direkten utan måste göra massa saker först....
Sen var det dags för den där hemska kloklippningen, men idag var det en klo klippt och sen en godis och så vidare. Så då gick det väl an. Dumt påhitt det där med kloklippning och bad som matte tvingade på mig igår för att hon tyckte att jag luktade lermonster, själv tyckte jag att jag luktade gott....
.
Och jag har inte gjort NÅGONTING med Gizmo, han är klen och klarar inte av en rejserterrier som jag. :D Vi terriers är bäst!
Nu är det sovdags.
Tass från
gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0